poniedziałek, 18 stycznia 2010

warszawski shopping



























12 komentarzy:

  1. baletki mi się bardzo podobają . też byłam w sobotę w warszawie i faktycznie nie było co wybierać, osobiście wróciłam do domu tylko ze swetrem i bluzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się baleriny i sweter... ale reszta też świetna :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Great buys!!!

    I need your help badly!! Could you please vote for my outfit here: http://bit.ly/4wLwyk
    Click the link and and you can vote for me at the bottom of the page. Just enter your email address and the verification code! It just takes 2 seconds of your time and you can do me a big favor!!

    Thanks a million times!!!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. t-shirt z wilkiem genialny i welurowe legginsy także! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny sweter i tiszert z wilkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super zakupy, a koszulkę z wilkiem kupiłam Adamowi, okazała się też dziwnie mała. Też mam zamiar ją nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny sweterek i legginsy ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. moj faworyt-naszyjnik!po prosty love<3
    buty kupilam w jakims malym sklepiczku,ale chyba je sprzedam,bo sa troche ciasne;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Słuchaj .. organizujemy Spotkanie Lubelskich Szafiarek ;)

    Jeżeli masz czas to przyjdź :)
    14 luty, godzina - 15:00 pod H&M na dole.

    odp czy będziesz :))
    Pozdrawiam
    bloo.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne rzeczy! balerinki są niesamowicie piekne!

    OdpowiedzUsuń